Gdybyś kiedyś zastanawiał się nad wyborem firmy, która dostarczy Ci bramę lub jej napęd do Twojego ukochanego nowego domu. Zastanów się dwa razy zanim wybierzesz produkt od Hörmanna.
Jest koniec czerwca a przedstawiciele firmy zdają się być nie czuli na jakiekolwiek oceny ich produktów. Gdybym napisał o Tobie, że jesteś nieszczery, zrobiłeś coś źle, że mnie wykiwałeś i byłaby to prawda prawdopodobnie odezwałbyś się do mnie by o tym porozmawiać. Jeśli bym skłamał pewnie również chroniąc swoje dobre imię odezwałbyś się do mnie w celu ustalenia kary, jaką mam ponieść. W przypadku Hörmanna zauważyć można jedynie, że przedstawiciele tejże traktują opinie o ich produktach, jako coś, co nie istnieje.
Gdy kupisz produkt od Hörmanna, co w moim przypadku miało miejsce i przez przypadek kolejny produkt nie będzie do końca dopracowany wiedz, że po drugiej stronie siedzą ludzie, którzy nie traktują Cię, jako nowego zadowolonego klienta, który będzie podnosił wartość firmy tylko kolejnego klienta, który dorzucił kilka cyferek na koncie. Czasami mam wrażenie, że ludzie Ci albo zapomnieli, na czym polega prowadzenie biznesu albo myślą, że również w ich biznesie zadziała zaklęcie „nieważne jak i co, ważne żeby pisali”.
Jakość komunikacji Hörmanna w Polsce jest trudna do opisania. Jedyne, co przychodzi mi do głowy na myśl o tym to skojarzenie z czarną dziurą. Niestety kiepski jestem w Niemieckim, dlatego właśnie tłumaczę list do centrali w Niemczech, może tam znają takie pojęcia jak wartość marki, zaangażowanie, komunikacja, klient, internet, opinia o produkcie, marketing społecznościowy? A jak nie znają, no cóż mi pozostanie. Może kolejny raz poinformować Was o tym jak można kupić bubla od firmy, która reklamuje się hasłem „Wszystko z jednej ręki, jakość bez kompromisów”.
Na razie wszystko, co dostałem z tej jednej ręki to policzek w twarz, bo nie ma kompromisów przy niskiej jakości produkcie.